Veřejná zakázka: Orlí 26 – vyhotovení PD na opravu bytu č. 18 včetně nutných konstrukčních úprav krovu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 2203
Systémové číslo: P24V00000082
Evidenční číslo zadavatele: 072/2024
Datum zahájení: 24.04.2024
Nabídku podat do: 09.05.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Orlí 26 – vyhotovení PD na opravu bytu č. 18 včetně nutných konstrukčních úprav krovu
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení jednostupňové dokumentace v rozsahu dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky 499/2006 Sb. v pozdějším znění. Jednostupňová dokumentace bude sloužit pro výběr zhotovitele a realizaci stavby: Orlí 26 - oprava bytu č. 18 včetně nutných konstrukčních úprav krovu. Rozsah plánovaných oprav bytu je dále popsán v příloze této zadávací dokumentace. Na opravy bytu byla zpracována dispoziční studie.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno, městská část Brno-střed
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánská 264/2
    60169 Brno
  • Název odboru: Odbor investiční a správy bytových domů
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60053503

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.brno-stred.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zhotovitel zajistí plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z oblasti pracovněprávních předpisů; zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu této veřejné zakázky, a aby plnění těchto povinností zajistil dodavatel i u svých poddodavatelů.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zhotovitel zajistí řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Technické projektování 71320000-7
Architektonické a související služby 71200000-0

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 30.04.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 10.05.2024 ---

URL odkazy